Resultaten en vragen
Soms is het klinisch onderzoek niet voldoende om een medisch probleem op te lossen. Dan moeten er extra onderzoeken gebeuren, bv door een bloedanalyse of medische beeldvorming. Afhankelijk van de resultaten zal de behandeling misschien wijzigen.
Het is belangrijk dat u als patiënt goed over deze beslissing geïnformeerd wordt. Daarom verkiezen we dat u voor een bespreking van de resultaten terug op consultatie komt .
Indien met uw huisarts afgesproken, kunt u in uitzonderlijke gevallen ook een beknopt verslag per telefoon krijgen. Per mail mogen we o.w.v. de nieuwe wetgeving ter bescherming van uw privacy (GDPR) geen medisch advies of uitleg meer geven.
U kunt altijd een kopie van een bloedanalyse of een verslag van een onderzoek aan uw arts vragen of deze opladen via https://helena.care/
​
Tarieven
Alle artsen zijn geconventioneerd en geaccrediteerd,
dit wil zeggen dat er gewerkt wordt tegen de tarieven die elk jaar worden afgesproken tussen artsen, ziekenfondsen en overheid.
Indien u verzekerd bent door een Belgische mutualiteit, betaalt u enkel het remgeld.
De accreditering garandeert een regelmatige bijscholing en de terugbetaling door het RIZIV.
Betaling
Betalen kan cash, via bancontact, met de bancontact app en met de Payconiq app.